Team Leader Zespołu Sprzedaży – Call Center

Lokalizacja: Gdańsk

Opis Stanowiska

  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • Wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • Wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników,
  • Raportowanie wyników,
  • Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta.

Od kandydatów oczekujemy

  • Praktycznej wiedzy na temat technik sprzedażowych,
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedawców, poparte wynikami
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • Odporności na stres,
  • Motywacji do pracy i silnej orientacji na realizację celów,
  • Samodzielności w działaniu i inicjatywy własnej,
  • Umiejętności organizacji pracy,
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym,
  • Znajomość KPI w Call Center.

Oferujemy

  • Stabilną pracę w największym portalu turystycznym w Polsce,
  • Umowę o pracę
  • Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Zewnętrzne treningi oraz zagraniczne wyjazdy szkoleniowe,
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach dynamicznie rozszerzającej swoje działania spółki,
  • Lokalizację w centrum miasta Gdańska,
  • Pakiet benefitów – opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Aplikuj


div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: transparent;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 100px;}