Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych

Lokalizacja: Gdańsk

Zakres obowiązków

  • Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Prowadzenie coachingów, warsztatów i spotkań
  • Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów
  • Identyfikacja nieprawidłowości związanych z jakością obsługi Klienta – realizacja weryfikacji jakościowych
  • Wdrażanie rozwiązań, inicjatyw oraz rekomendowanie działań poprawiających jakość świadczonych usług oraz satysfakcję Klienta
  • Uczestnictwo w projektach jakościowych
  • Przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i rekomendacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów i usług
  • Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą telefoniczną
  • Zdolności analityczne i umiejętność interpretacji zdarzeń i analizy wskaźników
  • Umiejętność prezentowania wyników oraz przekazywania wniosków w sposób jasny i rzeczowy
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych
  • Dobra znajomość MS Office (głównie Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Kreatywność oraz komunikatywność, otwartość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • Współprace w oparciu umowy o pracę
  • Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – stała pensja + kwartalna premia
  • Benefity (karta sportowa, ubezpieczanie medyczne, na życie i inne, w tym możliwość wyjazdów zagranicznych study tour

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Aplikuj


div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: transparent;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 100px;}