Młodszy Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych – obszar obsługi posprzedażowej

Lokalizacja: Gdańsk

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych oraz komunikacji mailowej zgodnie z obowiązującymi standardami w dziale posprzedażowym
  • Współprowadzenie coachingów, warsztatów i spotkań
  • Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów
  • Identyfikacja nieprawidłowości związanych z jakością obsługi Klienta – realizacja weryfikacji jakościowych
  • Wdrażanie rozwiązań, inicjatyw oraz rekomendowanie działań poprawiających jakość świadczonych usług oraz satysfakcję Klienta
  • Uczestnictwo w projektach jakościowych
  • Przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i rekomendacji

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Zdolności analityczne i umiejętność interpretacji zdarzeń i analizy wskaźników
  • Dobra znajomość MS Office (głównie Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Kreatywność oraz komunikatywność, otwartość
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność prezentowania wyników oraz przekazywania wniosków w sposób jasny i rzeczowy

#Wakacjetomy

Dołącz do nas!


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Aplikuj


div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: transparent;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 100px;}