Młodszy Konsultant ds. Obsługi Infolinii Posprzedażowej

Lokalizacja: Gdańsk

Zakres Obowiązków :

  • budowanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami
  • bieżąca obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących
  • udzielanie informacji w zakresie rezerwacji sprzedanych
  • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
  • współpraca z innymi działami oraz wzajemne przekazywanie informacji
  • obsługa korespondencji z touroperatorami i klientami,
  • wysyłanie dokumentów podróży,
  • dbanie o wysoka jakość usług.

Wymagania :

  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie w obsłudze klientów, sprzedaży,
  • doświadczenie w dziale jakości lub obsługi posprzedażowej będzie stanowiło dodatkowy atut,
  • dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym),
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i pozytywne nastawienie,
  • komunikatywność,
  • gotowość do nauki i zaangażowanie,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy :

  • grafik ustalany pod dyspozycyjność pracownika; praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-24; Kończysz o północy i masz trudny dojazd do domu? Dostaniesz voucher na taksówkę!,
  • „delegacje pod palmami” – służbowe wyjazdy zagraniczne w ramach czasu pracy,
  • pakiet socjalny (pakiet medyczny, kartę sportową, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe),
  • możliwość poznania branży turystycznej oraz systemów rezerwacyjnych Organizatorów

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Aplikuj


div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: transparent;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 100px;}