Ekspert ds. analityki internetowej

Lokalizacja: Gdańsk

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość Google tag Managera (lub konkurencyjnego narzędzia),
  • bardzo dobra znajomość Google Analytics (mile widziana GA 360),
  • znajomość Java Script i html potrzebna np. do implementacji analityki i GTM,
  • znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL,
  • doświadczenie w implementacji analityki webowej i umiejętności sprzęgania jej z danymi niewebowymi,
  • umiejętność analizy bardzo dużych zbiorów danych,
  • zaawansowana wiedza dotycząca modelowania atrybucji,
  • mile widziana znajomość Google Data Studio lub Tableau, lub innych narzędzi służących do prezentacji danych,
  • mile widziana znajomość Google BigQuery,
  • co najmniej kilkuletnie doświadczenie z, co najmniej, kilku z powyższych obszarów.

Obowiązki:

  • odpowiedzialność za poprawność, kompletność oraz jakość danych od etapu ich zbierania, przetwarzania do etapu ich integracji, prezentacji i analizy,
  • przeprowadzanie nowych wdrożeń, poprawy jakości danych, integracji danych z wielu źródeł,
  • poprawa świadomości i kultury analitycznej całej organizacji w zakresie, zbierania, przetwarzania, analizy i dostępu do danych,
  • przygotowywanie, analiz, raportów, rekomendacji,
  • testowanie oraz wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań analitycznych.

Oferujemy

  • pakiet socjalny (Karta Multisoprt, Ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna),
  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę w profesjonalnym zespole i sympatycznej atmosferze,
  • realna perspektywa rozwoju i awansu,
  • praca w Centrali Gdańsku Wrzeszczu.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Aplikuj


div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: transparent;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 100px;}